lørdag 24. juli 2010

Rock me .....



Jepp, dette er hva vi har bedrevet tiden med i nordnorge de siste to månedene, hoho :o)

Det har rett og slett regnet i TO måneder, og det ifra åpen himmel !!


 


Heldigvis for rokkeringene :)
Hva i himmelens navn skulle vi gjort uten dem???
Litt trim og aktivitet behøver man jo saktens, selv om man ikke kan gå ut av fare for å drukne.




Ungene ser ut som spøkelser i farta, her går det så det suser - ikke noe slendrian nei :o)

Når sant skal sies så er noen av disse bildene tatt for en tid tilbake siden, om dere ser nøye etter så er bildene fra både FØR og ETTER maling av kjøkkenbordet.

Jaja, som Ingrid Espelid brukte å si: "så juksar me lite grann"




Hihi, tenkte faktisk ikke vise meg selv "in action"
Ungene er dyktige nok til å jongere med de tunge ringene!

Men det er sikkert at dette er kjempetrim til de fleste musklene i skrotten.

Idag kom faktisk solen hit nord, forleden dag snødde det kraftig oppe i fjellet. Men nå er vi lovet sol helt tilogmed onsdag, hoho, FIRE dager på en hel sommer!!!

Vel, jeg tror det ikke før jeg får se det...

Ha en fin søndag:)





2 kommentarer:

  1. Hihi, såå utrolig gøy dette ser ut .) Mange år siden jeg har prøvd dette, men det er supergøy og veldig god trim... har jeg hørt :))
    Nå har vi regn o atter regn her, men jeg skal ikke klage. Godt å høre at solen har funnet veien til dere i nord.
    Bordet ble fint i hvitt .)
    Tuusen takk for dine koselige hilsener, setter stor pris på de må vite :)
    Ønsker deg en flott mandag og en fantastisk ny uke:)
    Klem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  2. Den type juks som du skriver om er fullt og helt tillatt.

    Regn har vi sannelig hatt nok av, men nå har vi hatt noen riktig flotte dager.

    Selv jeg som kan bestemme tiden selv blir drittlei når det bøtter ned uke etter uke. Jeg mangler ikke innearbeid, men det får være grenser.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"