mandag 30. august 2010

Ferdig tova :o)


Nu er jeg faktisk litt stolt av meg selv, hoho :o)

Første gang jeg strikker og tover tøfler!
Men ikke siste :)



Slik så de ut før vasking.
Var litt bekymret igår som dere kanskje så i bloggen, kunne ikke fatte at det ble tøfler av den laaange saken.




søte, ikke sant :o)

De er nok litt for stor til lille Jonas ennå, men han vokser nok litt i vinter!

Takk til deg Merete for hjelp igår, akkurat i nødens stund!
Og takk til deg Anne, for tips om garn!
Ja, tove flere gang var lurt Astrid, jeg visste ikke det!

Og takk til alle dere som er på besøk i bloggen min og legger igjen spor :o)




4 kommentarer:

  1. Hei, og takk for koslig kommentar! Blei jo veldig søte dei tøflene! Og eg likte godt den flotte stolen du har malt! Flink du er!

    SvarSlett
  2. De ble jo skjønne! Sånne må jeg prøve meg på!!

    SvarSlett
  3. De ble så kjempefin! Gleder meg til å prøve de på småføttene ;)

    SvarSlett
  4. Kjempe fine!! Sånne må du lære mæ å strikke tante Anne ;) -Line-

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"