tirsdag 5. oktober 2010

Til baby-Jonas


Enda etpar tovede tøfler :o)
Jeg er jo en ræser på denne strikkinga, haha.

Jonas blir ikke å fryse på beinan når han kommer til kalde Norge!


Her er altså før toving,
mønstret fant jeg på Drops.




Da har han fått to par, lille krabaten :)

Tror kanskje at jeg legger ned pinnene en tid nå da,
ungen kan vel ikke bruke opp hvor mange tøfler som helst!!

Men for et KNØL det er å laste opp bilder til denne bloggen nå for tiden :(
Klarer bare å hente opp ETT bilde i slengen, slitsomt - masser med trykking og styr - det var bedre FØR (hehe, som det meste jo var)

Ha ei fin uke :o))







13 kommentarer:

  1. Å, du så nydelige dei var.

    SvarSlett
  2. Så deilige disse så ut,,,,er vel bare å øke på noen masker så har du en større str.
    Koselig og strikke slike små ting,,,og så blir en jo fort ferdig.
    Ha n fin høst uke,,,,,ser sola skinner hos deg.
    Anne

    SvarSlett
  3. Flotte og ganske sikkert gode og varme på føtene. Me kan trenga det nokon og ein kvar på sure haustdagar ;o)

    SvarSlett
  4. Å så fine! Du var kjapp å hive deg rundt når du kom hjem igjen ;)

    SvarSlett
  5. Hei Anne.
    Kjempefine tøfler som du har laget.

    SvarSlett
  6. Så flotte de ble! Lille Jonas skal nok ikke fryse på fotan, og heller ikke på resten av kroppen med ei så flittig bestemor:)

    SvarSlett
  7. Tøflene du lager er rett og slett bedårende. Her er det ingen føtter som skal fryse.

    Enig med deg. Det VAR bedre før når det gjaldt opplasting av bilder. Det er stor trøst for meg å høre at også andre strever. Da jeg endelig hadde fått det gamle i fingrene, ja, så måtte det dukke opp noe nytt. DETTE PASSER MEG DÅRLIG.

    Klem

    SvarSlett
  8. Riktig flotte sko yil baby. Har ikke sett dette før. Fin blogg

    SvarSlett
  9. For noen herlige og vakre tøfler du har laget, han kommer ikke til å fryse denne lille karen nei♥
    Flink du er!!♥
    Ja, sliter med det samme her, ting tar tid.. bedre før hi hi .)
    Tusen takk Anne for din herlig og gode hilsen hos meg, varmer stort!!♥
    Nyt av disse herlige høstdager ;)
    Go`klem sendes din vei,
    Anki

    SvarSlett
  10. Så fine disse var og helt sikkert gode og varme!
    Jeg synes også det var enklere å laste opp bilder før. Jeg får det jo til nå også, men synes det er vanskelig å flytte på bildene og forandre størrelse etterpå. Får tro vi lærer det etterhvert!

    SvarSlett
  11. Hei Anne:)

    SÅ fin blogg du har:) Helt fantastisk!!:) Masse god inspirasjon her! Også så flink og kreativ du er:) vi elsker og beundrer sånne som deg! La oss til som følger med en gang! Håper det går greit? Vi blir alltid veldig glad for nye følgere, så du er hjertelig velkommen:)

    klem fra tvillingene i Gammel stil:)

    SvarSlett
  12. Tusen takk for en veldig hyggelig kommentar:) Vi setter stor pris på det!! SÅ gøy at du også liker rosemaling:) Det er kjempefint!! Ja, Katrine hun har kroniske lidelser.. Og iblant er hun verre, og nå er det inne i en dårlig periode..

    Klem:)

    SvarSlett
  13. så søte de er, er jo så kjekt med hjemmestrikket -
    Måtte flire litt av innlegget om oliven avleggerne dine ... kjente meg godt igjen og helt enig i at avleggere skal rett og slett ikke være helt fått. Hele hagen min er fullt av sånt, og jammen trives de. (som det også sies at de da gjør) Kikker innom igjen om det er greitt. Og du må gjerne titte innom hos meg.
    Ha en fin fin lørdagskveld!
    Bente

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"