søndag 2. januar 2011

Gaver ble det


denne julen også :)


Må nok ha vært ganske snill i året som gikk, for nissen hadde mye flott med til meg:

Bøker, kaffe (tilogmed fra Harrods i London)
gode dufter, lys,



vin, kopper og kar :)




Samt litt *mums* og annet smått.



Så er det ett år til neste gang, et år vi får bruke som vi selv ønsker - der vi stort sett selv kan velge hva det skal inneholde og hva vi vil gjøre ut av det!

Vi har ALLE muligheter, kjære venner,
la oss utnytte dem!

:O)


7 kommentarer:

  1. SÅ mye fint du fikk, du må ha vært veldig snill:-)

    SvarSlett
  2. Flotte gaver du fikk. Jeg fikk også mange fine ting til jul:)

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så masse lekkert og personlige gaver du har fått. Kose deg med alt.
    Jeg er veldig glad for å ha "spist meg tom" for julegodter nå - og satser på høyere aktivitet enn de siste fjorten dager fremover C",)
    De beste ønsker for nye året til deg
    Bente

    SvarSlett
  4. Fine gaver! Man blir aldri for stor til å synes det er stas med julegaver...

    SvarSlett
  5. Velkommen i klubben. Vi er tydeligvis flere som har vært snille.

    Det er alltid stas og spenning med gaver under treet. Håper jeg vil få beholde den gleden i all min levetid. Og - ikke minst - gleden av å lage pakker til andre.

    Klem

    SvarSlett
  6. Greit å få en bekreftelse på at man har vært snill pike da ;-) Tror jeg må ha vært ganske snill jeg også :-D Masse flotte gaver!

    Ønsker deg et riktig fint 2011 - klem Siv

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"