fredag 8. april 2011

Klar til påske


Fine påskeløker på Plantasjen, fikk 3 krukker for kr 60.-

Nydelige påskepynt!

Noen som vet om løkene som sto i krukkene fra forrige påske kan *bli til NOE* igjen???
Det var slik at da jeg plukket krukkene ut fra boden (med de gamle vissnede løkene fortsatt nærværende) det var jammen begynt å SPIRE nedi der !!



Her kan dere SE....
Gartneren min står her ved siden av å følger med på GRØDEN, hoho:)



Kanskje det kan vokse opp nye planter av de gamle løkene som jeg trodde var inntørket for lenge siden!


Har hatt litt å gjøre ettersom det ble endel bestillinger av påskeeggene mine,
kjempegøy det :o)
Men da stopper jo ALT annet opp, huset forfaller - bare EGG som betyr noe i den perioden, hihi.

Siste egget var en bestilling til en gutt, skulle ikke være mye blonder og perler, da ble det hamp og fjær istedet:



Gutten og mammaen ble superfornøyde!

Da kan påsken starte for min del, nå ønsker jeg bare et nydelig UTEvær!
:o)



7 kommentarer:

  1. Så var det den eggende damen, da (he-he).

    Jeg er totalt blottet for grønne fingre, men jeg er sikker på at noen andre vet litt om de "døde" løkene dine.

    Jeg har malt isoporegg i dag, og i morgen er det verksted.... Mon tro hvordan det går med gamla da..... Noe nytt blir det nok.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei! Grattis saa mye! Ja send meg adressen din: lottadanielsen@hotmail.com
    Koselig paaske hos deg! Klem

    SvarSlett
  3. Huu, ikke mye vær å kose ute i, huttetu. Får håpe det gir seg til påsken :).

    De er så fine de eggene! for ikke å snakke om liljenen. Har ikke vært på Plantasjen siste uke, men kjente virkelig nøden nå.

    Måtte flire til kommentaren hos meg. Ja, det var litt pusk med Oreokaken. Mange kremer å smøre i hop,, men god! Ah :)

    Flirte også til ladde-kommenten,, skjønner godt det var litt uforståelig, for jeg hadde viss ikke med hverken masketall, pinnestørrelser eller lengder. Kan skrive den viss du vil ha de. Ett par er gjort på en kveld, så det er takknemlig arbeid til tv kvelden :)


    Ha flott søndag :)

    SvarSlett
  4. Så flott påskepynt!! ;) Det er ei herleg tid, og flott å sjå knallgule fargar etter ei heller fargelaus årstid... Trur nok dei gamle løkane din vil verta til noko om dei får ny og god jord :)
    Eg er imponert over alle dei flotte egga du har laga! Ingenting er som å fylla påskeegg med godter, og om dei er så flotte som desse - må vera garantert suksess!!
    Ynskjer deg nokre flotte dagar fram mot påske!
    Siri

    SvarSlett
  5. Hallo!
    Tusen takk for stadige koselige kommentarer!!!
    Alltid gøy med en hilsen fra deg!!!
    Så masse flott du har laget... Elsker den barnestolen du har gjort om...
    Vil du fortsatt ha den tallerkenhylla som jeg har satt på si til deg??

    Hilsen fra Lena

    SvarSlett
  6. Tusen takk for at du stemte på meg :)

    Påskeeggene dine er jo helt nydelige. Og så har du fristet meg til en tur på Plantasjen i dag :)

    Ha en fin fin dag!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  7. Juhu..
    Så gøy at du ville være med på Give away hos meg!!!
    Du betaler 99,- i porto på hylla, det som blir ekstra tar jeg. Si i fra når du er klar til å shoppe den, så skal jeg legge den til i nettbutikken så går du inn der å kjøper den, da kan du betale med kort!!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"