mandag 30. januar 2012

Thailand


Regner idag i dette herlige landet, så det blir tid for hekling igjen.
Bangkok var svært hektisk, derfor ble første uken ikke brukt til annet enn shopping og severdigheter. Skulle gjerne hatt to uker i Bangkok - rakk ikke alt jeg ønsket, betyder bare at jeg må dit igjen, hihi.


Bodde i luksusleilighet i Bangkok, to soverom og to bad, vaskerom, kjøkken og stue, flatskjerm i alle rom. Svømmebasseng, trimrom og tennisbane på ett av takene (flere nivåer på bygningen)



Ikke annet å si om Bangkok enn at selv om den rommer mange millioner mennesker så er det en fantastisk by. Jeg stortrivdes og vil svært gjerne tilbake.




Her finnes både fattig og rik, som de fleste andre plass i verden.
Like rundt vårt luksushotell lå flere mindre luseriøse boliger.


Shopping er endel av hverdagen i storbyen.
Millioner av Thai-damer klikker og klakker rundt i sko som disse, og nu klikkeklakker også jeg, haha.
Kjøpte maaaange sko, KJEKT å HA.



Pluss litt annet som også får være med hjem, perler i ulike størrelser og andre småsaker fra markedene.


Gatekjøkken som dette er helt vanlig og finnes over alt.


Jeg foretrekker dog de vanlige kafèene.

Forlot storbyen etter en uke, til fordel for en mindre by med sandstrand, hav og parasoller.
Hotellet mitt her kan ikke måle seg med forrige ukes luksus, men har alt jeg behøver,
så her bor jeg de neste tre ukene.


Upppss, tomt glass.... DET må fikses på

:O)

4 kommentarer:

  1. aah, fantastiske Thailand! Var selv 2 uker for nesten ett år siden, og skal garantert tilbake om ikke altfor lenge.
    Kos deg masse :)

    SvarSlett
  2. Å heldige du. Kos deg.

    Astrid

    SvarSlett
  3. Det ser jo bare så skjønt ut, heldige du.
    Aldri vært i Thailand, men akk så masse fint jeg har hørt fra de som har.
    Nyte ukene i lange drag.
    Bente

    SvarSlett
  4. KOS DÆ masse ;-) Her e det fortsatt ikkje sne, men fyttikatta så kaldt når vinden blåser! Fyrer så det suse. Ha en fantastisk ferie, Anne, flotte bilder, reint misunnelig her æ sett.. Klem og dobbel klem

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"