tirsdag 28. desember 2010

Jeg vant ...


Jiiippii

Tenk det at JEG HAR VUNNET disse flotte pulsvantene!!
Jeg som ALDRI vinner NOESOMHELST

Fra Ruth med den herlige bloggen Ullhedina.
Ruth er så sinnsykt rå med pinnene: hun strikker hva som helst - av de fineste saker - i en fei.

Mønster til disse pulsene tipset hun om tidligere og jeg prøvde meg - på engelsk -
men det gikk ikke helt bra. Tror jeg vet hva som ble feil og kan rette det opp neste gang, kanskje!




Slik ser *prøvekluten* min ut:)

Men NÅ har jeg jo vunnet disse superpulsene, og jeg GLEDER meg til de kommer!

TAKK-TAKK-TAKK

:O)

8 kommentarer:

  1. Oj så fint, gratulerer masse!!♥
    Nyt av romjulensjul ;))
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  2. Synes de ble råfine jeg!!!
    Trappen vår har vi kledt igjen med hobbyplater som vi har delt i to :) Lett som en plett, du trenger bare en håndsag og en skrumaskin :)
    Ønsker deg og dine en flott romjul og et riktig godt nytt år :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  3. Gratulerer med fin premie! Julepynten min har overlevd, men så har vi vært på landet noen dager nå, og der vil rampekatta bare være ute og fange mus:)

    SvarSlett
  4. Syns du var flink , jeg !
    Jeg holder på med mine første...
    blir jo inspirert, og det er jo noe av det som er så gøy med bloggingen ;)
    Men det er jo veldig kjekt å vinne
    også , da.
    Kjekt at du vil følge meg også.
    Ha en fin romjulstid videre.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  5. Jeg syns dine ble fine jeg. Jeg har enda ikke f[tt sendt premiene, men snart så skal det bli gjort. Nå har vi pøsregn og all sneen har blitt til blankis, men nå må det da vel snart bli fremkommelig - på den ene eller andre måten.

    Ha en fortsatt brilliant jul.

    SvarSlett
  6. Gratulere, dem var kjempefin :).
    Synes de du laget var kjempefine de òg :)

    SvarSlett
  7. Grattis! Artig det her:-)
    Mayen

    SvarSlett
  8. Gratulerer Anne de var virkelig fine.

    Du må være inne i en lykktid, du vann hos meg også!
    send meg din adresse til
    beritelise@live.no
    så kommer en liten gave i posten til deg.
    Ønsker deg et flott nyttår og takk for hyggelig bloggår som har vært.
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"