mandag 6. desember 2010

Advent i Spania


Slik ser julepynten og ønsket om vinter ut i Marbella:)

FNIS :) spanjolene STENGTE HELE LUFTROMMET da jeg skulle fly fra landet!!
Tror de ville beholde meg - nesten synd at de åpnet igjen!


For som dere ser så led vi ikke noen nød akkurat,



Hotellanlegget inneholdt ALT hva vi måtte behøve for en overvintring :o)
Her er tilsammen 10 stk bassenger, inkl boblebadene utendørs! To store innendørs - oppvarmet og herlig - for kalde vinterdager!
Treningsstudio med alskens apperaturer,
spaavdeling, og MYYYYE mer!



For ikke å snakke om strand, mat, vin:)



SHOPPING - turer!!
Sandra har funnet sin stol, og lekre hansker med armband og diamantring på :o)



Morsomme terrakotta-lamper i korridorene,




og morsom blomsterprakt,
disse minner meg mer om fugler enn blomster,
men nydelige var de!



Vi hadde et fantastisk opphold i Marbella på Spanias solkyst,
ikke tid til ferie, men med sol og sommer så glemte vi fort årstiden og julestresset :o))



Tilogmed norsk-lekser og matte ble det litt tid til innimellom!

 



Vel hjemme igjen - hopper rett inn i sluttspurten av julestresset,
ha en fortsatt super adventstid alle mine venner!

:o)

11 kommentarer:

  1. Å så deilig det så ut, skulle valgt varmere strøk vi og når vi dro på tur...
    Går inn i siste uke i permisjon, håper dere har tid til å stikke innom en dag:)

    SvarSlett
  2. Dette så virkelig ikke vondt ut, ser ut for at du har kost deg masse!! ♥
    Herlig!! ,)
    Hvordan föltes det å komme hjem til kalde MorNorge?
    Takk for alle herlige bilder du deler med deg ,))
    Nyt av norsk julestemning nå ♥
    Goklem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake,Anne.Ser ut som dere har hatt en fantastisk ferie.Klem

    SvarSlett
  4. Jeg tenkte på deg da jeg hørte om streiken i Spania - men du har ikke lidd noen nød, det skjønner jeg jo. Jeg lider ingennød jeg heller, men jeg tror likevel jeg ville foretrekke å sitte værfast i Spania enn her i Aberdeen. Akk ja sann. Dere får jo hoppe rett inn i julestemningen - kos deg masse.

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Fint for deg å komme hjem til det julekortet som vi lever i for tiden, også!

    SvarSlett
  6. Velkommen hjem! Skjønner godt at dere har hatt en fin tur.
    Teppet fra Bloomingville er ca 180x 130 cm. Og jeg sender gjerne tallerkenhylla til deg.

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  7. Det så veldig godt ut, kjente nesten den deilige varmen ...
    Bra att du kom hjem...
    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem Irene

    SvarSlett
  8. Herlig med en avbrekk i mørketida før jul, og det ser ut som om dere virkelig hadde det perfekt. Ha fortsatt en fin adventstid:o)
    Klem Anne

    SvarSlett
  9. Så deilig det var med ett syden-glimt :).

    Klem :)

    SvarSlett
  10. Så flotte bilder, jeg ser du har hatt en fin uke i Spania! Men, godt du kom deg hjem igjen selv om du nok kunne ha overvintret i slike omgivelser.
    Pepperkakemannen og dama har jeg sjøl tegnet og klippet ut i papp. Det er jo umulig å finne så store former. Disse figurene er vel nesten 15 cm lang.
    Ønsker deg ei fortsatt fin uke:D

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"