torsdag 31. desember 2009

Jeg trenger hjelp!! + et husmortips

Ja egentlig med litt mer enn bare dette, men får ta en ting i slengen, ellers blir det for mye for hodet....

Må først vise dere en annonse jeg fant i et blad (håper det er lov???) Synes det er et kanontips!!




Det er jo et scoooop!! LØP-Å-KJØP!!

=^.^=

<3<3<3<3<3


Så var det problemet jeg trenger assistanse til:
Lurer på hvordan jeg kan få satt inn to små bilder ved siden av hverandre, tett inntil hverandre????

Jeg så en bildekavalkade i bloggen til anneskreative, der hadde hun fått det til.
HELP ME - HELP MEEEEE

-----*..*----

Nyttårsaften imorgen, tenk hvor tiden farter iveg, føler nesten iblandt at jeg blir hengende som et slips på slep...
Karstein Isaksen skrev i en av bøkene sine at " tiden går ikke, den kommer"
Ja, det er jo sant - det også, forhåpentligvis.

Gleder meg til noen av dere forteller om bildene, for det ble litt kaos synes jeg på malesidene mine.

Ha en fin kveld,  fra Anne:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"