onsdag 30. desember 2009

Tepper


Søte Emma med sitt flotte sengeteppe!
Ho ønsket seg et med hjerter på - og det ble hjerter :o)

Kommoden er fra 50-tallet og malt flere gang tidligere, men dette er siste gang!!!
Nå har jeg malt eventyr på, fra bilder i Elsa Beskow si bok - og roser på toppen.



Emmas teppe kan brukes på begge sider - veldig praktisk om hun kommer til "en hvit periode".



Det tok tid og var ikke helt enkelt å quilte dette på min vanlige Pfaff-maskin.



Emma er superfornøyd, og det er jeg også :o)




Mathias sitt teppe - hav og sjørøvere!



Alle arbeider må ha navnelapp og tidsmerking!



Her har jeg quiltet i sømmene rundt hver blokk og noen skrått over.
Helt enkelt og lettere med liten maskin.



Vogn/Vegg
Madeleine sitt vognteppe! Et nydelig teppe som kan henge som veggteppe senere.




Leketeppe
Søte Care Bears i dette leketeppet!




Søte Sandra sitt teppe!
Det første teppet jeg sydde - applikerte rett størrelse fot- og håndavtrykk fra Sandra,
og navnet hennes.



Her har jeg brodert til-og-fra hjertene nede på teppet!



Brukte en tykkere vatt i dette første teppet, men jeg synes bomullsvatten er bedre.


:O))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"