fredag 23. april 2010

Mer FØR-ETTER


Endelig ble jeg ferdigmalt - igjen!!
For en stund, iallefall.

Du verden hvor lyst og deilig det ble med nymalte bord og stoler, istedet for diverse brune nyanser.

 

Spisebord og to stk ileggsplater, ble nesten som et annet møbel. Stoler er noe herk å male, fy-fy-fyyyy.

Men de ble fine.



Jeg er fornøyd med resultatet :o)
Bare se hvordan de var FØR...



"Have mercy" !!! 
Et slit å bo i hop med disse, har ønsket å male leeeenge!

Med mange små lekende barnebarn er det praktisk med gamle møbler som kan males opp.

Sjekk bare det mørke spisebordet:



Synes selv det ble myyyyye bedre når de ble malt.

Har en gammel gyngestol etter bestemor som desverre har stått ute i vær og vind, den må jeg prøve å redde nå. Det blir nok ikke en enkel jobb heller.


 


Fant denne mel- eller sukkersekken i mine gjømmer, vet ikke hva det kan bli av den?
Kanskje pute? Eller på veggen i glass og ramme??

Noen som har en ide`??



6 kommentarer:

  1. Spisestuen din ble kjempe fin. Har en i sort jeg, med 8 stoler som jeg har lyst til å male. Men vet at det er et herk å male stoler, så jeg vurderer å kjøpe en ny. Men synes det er litt synd for denne er bare par år gammel og jeg har fått den i gave. Men, men.... Vi får se...
    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  2. Nydelig ble det. Og klart det er masse arbeid når det endatil skal ha flere strøk.
    Og skulle det blir riper så er det bare å finne frem kosten igjen :O)

    uff skal si det har gått for seg med den store kjøttøksa. Håper det går bra med henne.

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. Så fint det ble Anne.
    Litt av en jobb du har gjort,,men verd strevet.
    Jeg malte en spisesue for å ha på hytta i fjor.....så at stoler er pyton å male vet jeg....
    Ha en god helg.
    Anne

    SvarSlett
  4. Så flotte møblene dine ble, litt maling kan gjøre ganske mye!
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
    Ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  5. Det er rart hvor mye forskjell det kan bli av noen strøk med maling! Kjempefint ble det!

    SvarSlett
  6. Maling gjør susen!
    Fint ble det :)

    Beate

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"