torsdag 21. januar 2010

Hello Kitty



Ja da var disse tøflene ferdig :)

De ser jo søte ut, men jeg må si de virker litt merkelig - rent teknisk, for å si det slik.

Det gjenstår å prøve på en liten prinsessefot.



Mønstret fant jeg på nett et sted, som jeg dessverre ikke kunne finne igjen.
Men jeg fikk med noen ulike da jeg var der første gang - var bare tilfeldig at jeg kom over dem, men om man bruker litt tid til å søke rundt så ligger de der inne :-)

Tøflene er bidrag til Pinnekrokens utfordring : "fra kneet og ned"

5 kommentarer:

  1. Dei var jo virkeleg søte.

    SvarSlett
  2. Å de var søte!!!
    Det hadde vært noe for min niese...som har Hello Kitty dilla......men ikke kan jeg hekle, og hun har str. 40.....det er på tanteungene man merker alderen sin....tenk hun har blitt 24...sukk....så jeg får heller finne noe på Hennes & Mauritz hihi!
    Ha en fin helg videre!!
    Klem,M

    SvarSlett
  3. So very cute! I think the princess will love them.

    SvarSlett
  4. Søte sko, så nusselige :o) Huske å linke til Pinnekroken i postingen din :o)

    Marthe
    -Pinnekroken-

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"