tirsdag 20. mars 2012

Tadaaa: avsløring av loddleken: Heklet Hello Kitty veske


Her ser dere rutene igjen, fra loddleken

Morsomt å lese alle forslag,
koseteppe - jajaja, ville ikke blitt mye ro i sjela under disse grelle knallrosa fargene, hihi 

Resultatet er altså


Hallooooo Kitty



Barneveske med søte Kitty

Ble litt mer omfattende enn jeg først hadde tenkt, så denne utgaven blir ikke masseprodusert her - for å si det slik, hoho.
Om det hekles fler så blir det en  noe enklere variant.
Men utrulig morsomt var det å lage den.




Diagrammet til disse rutene har jeg funnet her
måtte "jukse" bittelite granne for å få det til å stemme helt.
Så var det bare å sy på dobbelt fòr med vatt imellom, glidelåslomme og nøkkelkrok
tadaaa,
Hello Kitty-vesken er ferdig


Men, dere: hva loddes ut??



Denne lille søte vesken/pungen til å henge om halsen på en liten frøken.
Den er fòret og har glidelåslukking.

Og hvem vant???

Det ble........

Siv, med bloggen Snertne sneller og små nøster
håper du vil like premien din, Siv.

Og NÅ skal jeg feire at jeg blir ett år eldre idag, etter en operasjon og 2 måneder i uvisshet om hva prøvesvaret ville gi for resultat - så feirer jeg ikke bare bursdagen men selve 
livet
med kaker og familie

:O)

10 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen!!!
    Vet du hva, nå som jeg er i gang med disse hekleveskene tenkte jeg at det måtte være en veske du skulle lage hihi:)
    Kitty veska var superflott!!
    Morsom loddlek:)
    Gratulerer til Siv!
    Ha en flott feiring og nydelig dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Hellandussen så nydelig! Og ta deg ei skikkelig feiring, det har du fortjent!

    Klæm

    SvarSlett
  3. Så fin en veske.

    Astrid

    SvarSlett
  4. Så søt veske! Med både rosa farge og Kitty må jo det være en drøm for ei lita frøken! Men aller mest vil jeg si GRATULERER MED DAGEN! Kos deg og nyt livet med familien!!!

    SvarSlett
  5. Ååå så fin og sååå söt ,))
    Gratulerer med dagen!! <3
    Takk for kos hilsen hos meg, varmer stort!! ;))
    Nyt livet og kos deg <3
    Varme klemmer fra meg
    Anki

    SvarSlett
  6. Så fin veske! perfekt for ei lita frøken.
    Gratulerer med dagen!
    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen, håper du har feiret, blitt feiret skikkelig!
    Søt veske, kjenner nok ei lita frøken eller to som ville likt å få en slik, ja!

    SvarSlett
  8. Aller først - gratulerer med dagen, kjære Anne :-) Livet er vel verdt å feire ja :-))

    Tuuusen takk for kjempefin premie :-) Herlige vesker du har laga :-D

    Sender deg en mail med adressen min jeg da :-))

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  9. Jammen det hadde jeg jo aldri greit å gjette meg til. Skikkelig fin ble den og jeg har litt sansen for Kitty jeg, til tross for godt tilårskommenhet.

    Gratulerer med dagen og til lykke med godt prøvesvar. Jeg vet hva sånn venting er, så gled deg av all makt, pust dypt og se bare fremover. Klem fra meg.

    SvarSlett
  10. Hei har du mønster for og hekle selve Hello Kitty ansiktet?
    Hvis du har det vil jeg gjerne ha oppskriften, har funnet en men den er feil.
    Mvh Laila

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"