torsdag 15. mars 2012

Mellomverk



Endelig har jeg klart å få ferdig alle "ufoer" 
Startet på gardinkappe/mellomverk til gardin for leeeeenge siden, når de to med turtelduene var ferdig så var jeg plutselig startet på ettpar NYE...




Nå er jeg altså ferdig med 4 lengder à 130 cm - til TO små vinduer.
Tenker det kunne holde med ETT par, de med duene.
Beskrivelse på turteldue-"blonden" finner du her




Vurderer nå å gjøre disse andre to til løpere, med heklet vifteform rundt.




Har startet på en løper til svigerdattera, mens jeg hekler den skal jeg fundere på skjebnen til to ferdige mellomverk, de får ligge til pryd mens hodet jobber.

Jeg synes det er sååååå morsomt med alle som kommenterer og gjetter på hva mine grelle knall-rosa ruter skal bli, hihi - spennende :)
Hvis du vil være med på gjetteleken og loddtrekking den 20.mars så gå inn på forrige innlegg å gi kommentar,
du finner innlegget her 

:O)

9 kommentarer:

  1. Så nydelig! Godt å ha inne-arbeid i styggeværet!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  2. Helledussen såååååå nydelig!! Og for en tålmodighet du har:)
    Du tryller frem det ene etter det andre, og alt er bare knallfint!
    Ha en kos kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Herlig heklearbeid. Det er noe av det koseligste
    jeg vet og noen år siden jeg heklet ;). Du er
    sannelig produktiv, altså.

    Unn :)

    SvarSlett
  4. Du har virkelig taket på heklinga, du! God helg til deg!

    SvarSlett
  5. Så masse jobb. Det blir jo lekkert da. Jeg hadde en "periode" med hekling for noen år siden og forheklet meg helt, men kanskje jeg skulle prøve litt igjen. For skikkelig flott blir det jo, det kan jeg jo se.

    Ha en fin helg, med eller uten vær.

    SvarSlett
  6. Så mange fine mellomverk. Likte spesielt godt den med fuglemotiv :)

    SvarSlett
  7. Grattis med å ha fått ferdig alle ufoer - det står det respekt av :-) Lekkert mellomverk :-))

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  8. Nydeleg handarbeid!! Det er jo mykje ein kan bruka mellomverk til, og idèen om å hekla løper var smart... Heldige dei som får gleda av slike på bordet! :o)
    Ønskjer deg ei fin-fin veke!
    Siri

    SvarSlett
  9. Nydelig arbeid på mellomverkene dine. Nå er jeg spent på hvordan gardinene blir når de er ferdige. :)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"