mandag 2. mai 2011

Bursdagsgave


Endelig har jeg fått tid til å hekle disse grytelappene, har hatt lyst til det så himla lenge - men tid - tid - tiden strekker ikke til.

Fikk tak på oppskriften hos AnnepåLandet og de er bare SÅÅÅÅ herlige,
store, tykke og gode - og så FIIIIINE



Skal hekle fler av disse, gikk ganske raskt også!
Disse blir endel av bursdagsgaven til et tantebarn!

Vet ikke om garnet mitt var for tykt men det er jo kanskje greit at man ikke brenner seg når de brukes.
Bare å shoppe mer garn da, hihi.

:O)


17 kommentarer:

  1. Å,du er så flink, Anne !
    Så fine de var.
    Ikke rart jeg ikke ser deg så mye for tiden, he he...
    Kan jeg gratulere med nytt barnebarn forresten?
    Problemet med taket på paviljongen , er at det samler seg vann oppi hvis det regner mye og hvis det blåser i tilleg da , så revner det. Et nytt koster under 300 kroner , så det går bra....Jeg liker så godt fasongen på paviljongen at jeg har ikke lyst å bytte den ut...
    Men nå er det natti nattklem :)

    SvarSlett
  2. Hei hei,

    Så herlige grytekluter da, skikkelig flotte!
    Kan jo brukes til gryteunderlag også da om dem er litt tykke ;)

    Legger meg til som følger her hos deg- masse inspirasjon!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. De så skikkelig deilig ut, godt å ikke brenne seg! Jeg får ikke gjort så mye for tiden, gromjenta krever sitt :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei og vel overstått påske:-).
    For noen herlige grytekluter, de ligner på de som min bestemor heklet. Takk for tipset hvor jeg kan finne oppskriften. Jeg er fortsatt i strikkemodus, og nå holder jeg på med en jakke i alpakke på pinner nr. 3. Når blir den ferdig, ja det gjenstår å se :-). Takk for hyggelige kommentarer på bloggen min.
    Ha en fin uke, forhåpentligvis i det nydelige været vi har for øyeblikket.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  5. De var kjempefine! Fikk lyst til å lage dem, jeg og. Har nettopp tatt opp heklingen igjen.

    Siden du skriver så mye hyggelig på bloggen min, har jeg lyst til å gi deg de rosa babysokkene. Send meg en mail på janne@madebyjanne.no med adressen din!

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Så fine de ble,,,,jeg har også heklet grytekluter i det mønsteret, og de var moro å hekle,
    Jeg har også brukt det mønsteret til ei rund stolpute,,,,og det funka bra,,,,
    Ha en fin dag.
    Klem Anne

    SvarSlett
  7. Hei igjen..

    Tusen takk for herlig oppmuntring på lavkarbo-bloggen min!:) Jeg startet i slutten av Mai 2010 og har gått ned 17 kg siden, jeg har ikke trent annet enn å gå daglige turer med bikkja, først nå de 2 siste månedene jeg har startet å trene zumba, men har ikke gått noe fortere ned med det heller - er mest for å holde meg i form og få opp energi nivået litt!

    Jeg har gått ned mye i perioder og stått bom stille i perioder, jeg sto stille på samme vekt nå i 2 mnd etter jul, det er kjedelig men kroppen trenger jo også tid til og "henge på" med den nye vekta :)

    Lykke til, håper du når målene dine,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  8. Hei hei!! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! En kreativ dame her å ser jeg :o) Flott blogg med masse inspirasjon!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  9. De ble kjempefine, og jeg likte veldig godt fargene du har brukt :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  10. Herlige farger i gryteklutene! Jeg har også laget noen slike for en tid tilbake. De ble også tykke og gode og bruke.
    Klem

    SvarSlett
  11. De var rett og slett superlekre. Du har gjort et flott arbeid.

    Jeg har senest i dag tenkt at jeg skal lage meg noen nye grytekluter, så jeg skal jammen sjekke ut den oppskriften.

    Tusen takk for nydelig kommentar fra deg. Jeg er ikke i stand til å si hvor mye det varmer.

    Klem

    SvarSlett
  12. Hei Anne :-)
    Takk for du at du stikker innom bloggen å legger igjen kommentarer.
    Ja tiden trekker ikke til bestandig , sånn er det bare. Håper alt er bra med deg da.
    Flotte grytekluter du lager. Hærlige farger du bruker. Har du sett sola , he he....
    Her såg jeg den i dag og bortskjemt er vi ikke.
    Klemmer

    SvarSlett
  13. Hei på dei Anne!
    Det var noen skikkelig flotte grytekluter! Så fine at om jeg hadde fått dem så vet jeg jammen ikke om jeg har hatt råd til å ta dem i bruk:))
    Grytekluter kan vel nesten aldri bli for tykke, så det var nok lurt av deg å bruke tykt garn.
    Klem og ein flott uke ønsker jeg deg det fine vårværet:D

    SvarSlett
  14. ER de ikke fine? Og dine hadde så lekre farger. Min ble stjålet av DH. Han bruker den til å sette fra seg kaffekoppen sin på. (Noenganger er det krus med øl også) Jeg er helt nødt til å hekle flere.
    Her er det sol og sommer, jeg skal ut å gå tur. Ha en super uke.

    SvarSlett
  15. Knallfine disse Anne, nydelige farger, og helt sikkert gode å bruke. Heldig er mottakeren som får en slik fin gave.

    Klem til deg.

    SvarSlett
  16. Så fine grytekluter! Den oppskriften må jeg se nærmere på. Må jo være supert å bruke opp litt restegarn på slike. Og tykke må de være ja!

    SvarSlett
  17. Eg har sett denne type gryteklutar før, og no når eg ser dei igjen her hjå deg, får eg verkeleg lyst på eit slikt par i samlinga mi.. Det ser ut til å kunne bruka noko restegarn i dei òg...? :)
    Iallefall er det ei flott gåve!
    Ønskjer deg ei flott veke!
    Siri

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"