torsdag 5. mai 2011

Krydderhylla, før og etter

(solgt)

Har malt krydderhyllen i shabby stil - hvit med grått,
på toppen er det malt det franske ordet BON APPETIT
som betyr VELBEKOMME




Tenkte jeg skulle ha den på campen, men fikk ikke plass der.
Og hjemme passer den ikke.

SNUFS...



Derfor må krydderhyllen selges til noen som har plass.
Hyllen er 29 cm høy og 37 cm bred,
den kan monteres på veggen eller stå på benken.


Hyllen koster kr 250.- pluss porto
den er ikke tung, så portoen vil ikke bli dyr.

Jeg liker hyllen godt, så det er synd å måtte kvitte seg med den, håper noen andre kan få glede av den istedet.



Her ser dere hylla før og etter maling.

(Fysør`n så uklar disse bildene ble, da)

:O)



13 kommentarer:

  1. Hei hopp!

    Så fin den hylla ble da, herlig!
    Babysokkene i innlegget under var jo bare superduper søte♥

    Ha en fin kveld,
    Klem jatte♥

    SvarSlett
  2. Ojsann så flott den ble! Som jeg har sagt før Anne, du skaper gull av gråstein! Så synd at du ikke kan bruke den sjøl, men det er helt sikker noen som vil kjøpe den.
    Tusen takk for hyggelige kommentarer på bunaden. Tenker du er kjempefin i din blå du som er så lys og fager, men jeg, en gylden brunette kler nok den grønne best. Og vakre blir vi nok begge to på 17 mai!
    Klem og ei finfin helg til deg:D

    SvarSlett
  3. Den ble kjempefin! Det er ikke så mye som skal til, og så blir det HELT annerledes :-D Hva er det du ikke får til når du skal hekle blomstene da?

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  4. Nydelig var den Anne! Synd du ikke har plass til den, og det har ikke jeg heller :o(
    Har så lite veggplass på kjøkkenet, og det irriterer meg, for det er så mye koselige ting jeg kunne tenkt meg.

    Nydelig små babysokker under her. Og så fine bilder av deg og den lille! Ja vi er heldige som har slike små å klemme og kose med.

    varm klem til deg

    SvarSlett
  5. Nesten rart at det er samme hylle! Maling gjør underverk :)

    SvarSlett
  6. Kjempefin hylle, har desverre ikke plass jeg heller... Selvsagt har jeg bildet enda, det ligger i skuffen og venter på deg!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  7. Du verden du er ei energi dame ;-)kan du ikke sende litt energi over til meg.....
    Flink er du og så koselige bilder av deg og barnebarnet.
    Har du fått ut dine hagemøbler? Jeg måkket bort siste snøen som låg her hos oss. Jeg har tatt ut møblene, men det er ennu en kald fornøyelse...
    Håper på solrike dager men bortskjemt er vi ikke :-) Flytteplaner mot sola ? he he

    SvarSlett
  8. Utrolig fin blogg! Veldig mye fint :) Skal helt klart titte innom igjen. Ha en fin helg. mvh Dordi

    SvarSlett
  9. Litt maling gjør susen... og så deilig nå når det er så mye vannbasert maling å velge mellom.

    SvarSlett
  10. Tusen takk for koselig hilsen!!!! Om jeg gleder meg til nytt bad? Gjett a??? Det skal bli så super bra.... Har aldri hatt fint bad før... Så det skal bli skikkelig bra....
    Nydelig hylle!!!
    Ha en flott uke!!!
    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  11. Så fin den ble! Man kan virkelig trylle litt med maling!

    Ønsker deg en deilig tirsdag!

    AW :)

    SvarSlett
  12. Har du solgt krydderhylla?
    Mvh, Silje :)

    SvarSlett
  13. Om du ikke har solgt hylla så er mailadressa mi: paulsensilje@hotmail.com

    Kjempefin blogg! :))

    /Silje

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"