onsdag 11. mai 2011

Gråtass-stol ferdig


Endelig ferdig med Gråtass-stolen!

Stolen er bestilt som gave til en barnedåp, den er grunnet og malt med oljemaling. Nå venter 2-3 strøk med Trestjerners lakk!


Morsomt og spennende å male Gråtass, har aldri malt han tidligere.



Litt pirk kan jeg vel trygt si at det var :O)



Den lille får en stol han kan ha nytte av hele livet:

Sitte på som barn, blomster- eller nattbord som voksen!



Er fornøyd med resultatet denne gangen også!

Hihi, blir jo bare mer og mer skjelvis og skjemmeløyd for hvert år :O)

Hjertelig velkommen til de nye følgerne, jeg er så glad for at dere også vil følge med på bloggen min, så velkommen skal dere være:
Igi, Jatte, Tagmydesign, Tinemor og Anne Dordi!


Nå skal jeg ut å nyte en skjelden kule: SOLA
:O)


7 kommentarer:

  1. Kjempefin!!! Så fint at du kombinerer rosemaling med motiver på den måten:) Du e døkti! Ha en fin maikveld :)

    SvarSlett
  2. Den ble kjempe fin! En flott gave å gi bort.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott stol! Artig motiv som han sikkert kommer til å sette pris på når han vokser opp.

    SvarSlett
  4. Så fiiin den ble!
    Du er jo kjempeflink;)
    En flott gave ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så flott den ble! Du er bare så kjempeflink! Tenker gutten, når han blir større, synes han har verdens tøffeste stol:)
    Klem og ei fin uke videre:D

    SvarSlett
  6. Jeg håper du godtar ordbruken min:

    Fy søren hvor dyktig du har vært. Hvordan i all verden fikset du den gråtassen? Jeg bøyer meg i støvet for deg. Gjett om dette blir en populær gave. Dette er noe av det flotteste jeg har sett av en barnestol: Nei, forresten:

    DEN ER DEN FLOTTESTE.

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei på deg. Jeg undersøkte med ei dame på FB å vi hadde en deal om en gråtass stol det var vel ikke deg��Jeg sa den måtte være her i Trøndelag til 1.helga i desember 2016.
    Mvh
    Torill Harriet
    Mobil
    40622727

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"