onsdag 4. mai 2011

Herlige babysokker


Snille søte Janne, i Jannes kreative hus har sendt meg disse skjønne babysokkene til lille Kima :)

Janne plages mye av sykdom - som mange av oss sliter med muskler og ledd, men hun tar likevel til med sine nydelige håndarbeider,
hun syr, strikker og hekler, og arbeidene hennes bærer preg av at hun ELSKER det hun gjør!

Jeg anbefaler dere å kikke inn til bloggen hennes,
og også til Eplabutikken hvor hun selger sine produkter!


De herlige sokkene kom i en liten pakke, til lille nye barnebarnet Kima, som er 9 hele dager gammel idag :O)

Sokkene er SÅÅÅÅ søte, og har så herlig strikket "blondemønster",

 TUSEN så MASSER av TAKK, kjære Janne

Lille Kima er så liten, så sokkene kan hun ha leeeenge!
Jeg lette etter små sokker for kalde små føtter, men kunne ikke finne så smått noe sted, derfor er disse svært så velkommen.



Her ser dere mommo og lille Kima med nye sokker på

Snille Janne, jeg ønsker deg den BESTE sommer, og alt det BESTE i hele verden!
:O)



12 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse , Anne.
    Lille Kima er jo bare skjønn ♥
    For en herlig gave å få !
    Jeg beundrer sånne mennesker som Janne du forteller om.

    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk!
    Og du er alltid så raus med rosen og gode ord :-))
    Det varmer såååå, -det skal du vite
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Og du...
    Masse masse gratulere da!!
    For et herlig nurk!!!!!

    SvarSlett
  4. Jøss, så heldig du er som får så koselige gaver dumpende ned i postkassa ;) De blir perfekt for Kima lille...

    SvarSlett
  5. Så skjønn en liten baby, med nusselige sokker!
    Skjønner at du er stolt bestemor :-)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  6. Så nydelig liten tulle! Kos deg masse! Løkene plantes om høsten,ja!

    SvarSlett
  7. Åh, hærlige!! Gratulere så mye med barnebarnet Anne :).

    For en hærlig liten tulle. Nydelig navn, og sokken... passet perfekt :)

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Gratulera så mykje med nytt barnebarn, nydelig! Og takk for kommentarer, du klarer lett å lage deg eit pallebord. Lykke til!!

    SvarSlett
  10. Så fint at de passet! Og koselig at du ble så glad for dem! Herlig! Fortsett å være som du er, det gjør dagene litt finere for oss andre. :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  11. For noen skjønne sokker. Jeg forstår godt at du ble begeistret for de. Den bloggen må jeg jammen titte innom.

    Herlige bilder av dere også. Jeg er like betatt hver gang jeg ser et lite velskapt barn.

    Klem

    SvarSlett
  12. Ååå...dei sokkane var søte.
    Fine bilder av ei stolt mommo, med eit herleg barnebarn :-)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"