fredag 27. mai 2011

Kommentar-mareritt


Har hatt et SANT MARERITT med å få skrevet kommentarer hos dere,
holdt rett-og-slett på å SPREKKE av ergrelse!

Så sa Helle at hun hadde byttet nettleser til Google Chrome og at det fungerte.

Som sagt så gjort: jeg lastet ned denne nye nettleseren fra Google og 
VIPS
etter litt fram-og-tilbake-krøll så går det som
SMURT

Må bare venne meg til at det ser litt anderledes ut enn den gamle,
VANEDYR som jeg er, hihi. 



Ønsker all en superfin helg,
får ikke opp følgerne mine akkurat nå så jeg kan ikke se om det er noen nye, 
UANSETT
nye og gamle - dere er ALLE like hertelig velkommen og ønsket!

Stor klem
:O)

5 kommentarer:

  1. Så bra at det ordnet seg da.

    Fortsatt god helg

    Astrid

    SvarSlett
  2. Det er noe mer bøll ute og går også. Jeg får ikke logga av bloggen min, jeg. Er liksom blooger non stop these days.

    SvarSlett
  3. Takk! Dette har irritert meg også til de grader. Har nå installert :)

    God helg :)

    SvarSlett
  4. Godt å høre at det ordnet seg for deg også. Ble også litt usikker når det var så mye som så annerledes ut :)

    SvarSlett
  5. Jeg bruker Firefox og har hatt litt krøll, men ikke så mye som andre. Snåle greier. Bra at du har fått fikset det, sprekking er ikke sunt har jeg hørt. Det blir så rotete etterpå. ;)

    Nå skal jeg gå og legge meg.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"