søndag 29. mai 2011

Gavekurv


Denne herlige kurven fyllt med garn og mønster på strikkede dukkeklær fikk jeg av tanteungen og kjæresten hennes,
som takk for stolen jeg malte, og som de skal gi til sitt gudbarn
i dåpsgave!


Kurven er kjempesøt, og mønstret er nydelig, håper jeg kan strikke fletter!!
Tusen hjertelig takk, kjære Line og Lasse 
:O)



Duken som ligger på bordet er egentlig et heklet sengeteppe som min mormor heklet flere stykker av!
Små, små ruter som hun heklet sammen til store tepper, med heklenål nr 1,5

Litt av en jobb, og så nydelige!
Teppet og noen store duker hun også heklet har jeg arvet, det er skatter for meg.
Minnes henne i gyngestolen der hun satt og heklet og lyttet på radio!
Det var kos for henne.
:O)

Ønsker min nye følger, Bodil så hjertelig velkommen til bloggen min!

6 kommentarer:

  1. Oj,,,,,,,Hej vad fin stolen blev :)
    å missa inte


    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  2. Nydelig kurv, og for en lekker duk! ( teppe )
    Litt av et håndarbeide dette. :)
    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  3. For en koselig gave ♥
    Helt herlige farger på garnet og kurven var nydelig;))

    Er så kos med slik arvede duker og sengetepper fra "gamledager" ;)) Litt av et håndarbeide;)

    Ha en fin, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Snille tantebarn du har, må være dine gener som har tatt en svingom innom;-)Garnfargene likte æ så absolutt!Klem

    SvarSlett
  5. En flott gave!
    Du er rask i svingan når du hiver deg til :-) ser at du har fått oppe å gå din Krambu.

    SvarSlett
  6. Så flott gave! Nydelig teppe - litt av et arbeid som ligger bak et slikt stort teppe.
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"