søndag 29. mai 2011

Tidens tann


Datteren har solgt huset, der var endel gammelt fra før hennes tid, dette MÅTTE jeg bare ha, klarte ikke tanken på kontaineren som var plassert utenfor.

Trestiger som iallefall er EN hel mannsalder gamle, kanskje TO!

Gammel bokhylle i tre og stødig gammelt og godt brukt bord med klaffer,
og FINE slitte benken :O)

Har allerede delt en lang stige i to deler og gitt bort den ene halve, 
ikke lett å finne slike stiger lenger.


Etter snøværet her om dagen har nå sommerplantene fått kommet ut igjen.
Håper jeg ikke behøver ta dem inn flere dager iløpet av sommeren!!
Midnattsolen lyser også så fint inatt.

Tusen takk for alle beroligende kommentarer, nå håper jeg at vi alle snart får FØLGERNE våre på plass igjen og at bloggene vil fungere som de skal.
:O)


7 kommentarer:

  1. Klart slikt ikke kan kastes!
    Jeg elsker slike værbitte stiger. Flotte å dekorere med i hagen :-)
    ****
    Jeg har ikke pris på blonder her å nå,
    men skal finne i og si i fra
    Nattaklem til deg Anne!

    SvarSlett
  2. Ja slikt kan ikke kastes. Bra du reddet det fra kontainer døden!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Flott stige! :)
    Bra du tok vare på den, flott som pynt.
    Ønsker deg en flott dag. :)
    Klem
    http://mammsenshus.blogspott.com

    SvarSlett
  4. Åh, her var det mye flott.
    Den gamle benken kunne jeg godt tenke meg.
    Den hadde passet perfekt i hagen vår ;)
    Jeg vil ha benker overalt !
    Så kunne du kommet på besøk og sittet på den og nytt utsikten her, vet du ;)
    Bra at noen ser verdi og nytte av disse gamle tingene !
    Ha en super søndag , kjære Anne :)
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  5. Du har energi til tusen. Kan du ikke dele med meg :-)
    I dag er det bare en sløver-dag.... med litt ideer og skisseblokk....

    Kjempeflott benk og bord.
    De stigene er bare knall :-)
    Takker igjen for den stigen, snille deg.
    Klemmer

    SvarSlett
  6. Slike ting skal man ikke fylle containeren med, så det er flott du har reddet tingene.

    To av mine planter må få komme inn for å tørke opp litt. Altanen er et trist skue, men jeg kler meg ikke i overlevelsesdrakt for å vaske og skrubbe der ute.

    Klem

    SvarSlett
  7. Skjønner godt at dette måtte du nare ha,,,
    Den ute benken var bare lekker,,,,,ser en for meg under blomstrende hagetrær...
    Og bordet kan du jo bruke både ute og inne,,,,kjøkkenbord,,,,plantebord,,,,hobbybord elller rette og slett et bord å lage små utstillinger på.
    Utrolig hva vi kan få brukt for,,,smiler.
    Kos deg med "dillinga"
    Klem Anne

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"